shero’s life

hey peeps , welcome to shero's official blogspot . and thanks for visiting yeahh ?

Biarkan Berlalu :)

- Kadang-kadang ada benda yang kita nak tapi kita tak dapat
- Kadang-kadang kita tak sedar yang kita sayangkan seseorang
- kadang-kadang kita tak tahu yang kita tengah menyakitkan haty seseorang
- Kadang-kadang kita tak tahu yang ada orang terlalu mengambil berat tentang kita tanpa kita sedari
- Kadang-kadang kita tak menghargai orang yang banyak menghargai kita lebih dari orang lain
- Kadang-kadang Kita susahh nak terima kekurangan orang lain tanpa menyedari kekurangan diri sendiri

yeahhh shero bet semua orang pernah rasa macam nii kan ? yee kita semua ketawa gelak senyum biar semua orang tahu yang kita Happyyy . YEAHHH ! I'm happy what ? tapi tak ada orang yang tahu setiap malam senyum itu cuma akan tinggal sebagai satu senyuman yang tak bermakna kan ? :')

Kita Jatuh Cinta , Putus Cinta , Hilang Orang yang kita Sayangg , Jumpa seseorang yang mmg Orang yang Kita nak sgt sgt , yeaahh semua orang akan pernah nak mesti rasa semua nii kan ? semua orang mesti rasaa cuma bergantung pada nasib masing masing yang kita tak tahu akan baik atau sebaliknya .

Kita mesti jealous kan tgk orang lain happy or kawan dgn Orang yang kita suka , dapat apa yang kita tak dapat , nak apa yang kita pun nak , kan ? kita mesti sgt sgt Jealous kan ? tapi guyss , percaya lahh . kita kena terima jugak . Kadang-kadang apa yang kita nak tak SEMUA kita dapat .

yee mungkin korang akan cakap yang shero nii cuma pandai cakap jee tapi sendiri tak reti nak buat kan ? mmg ! shero mmg pandai ckp tapi shero tak reti nak buad apa yang shero cakap . alaa senang cerita cakap tak serupa Bikin lahhh kan ? ==

macam sekarangg , shero rasa shero dah ada someone yang Boleh buatt shero Senyum Ketawa yang ada makna . Shero cuba biarr semua yang dah jadi pergi and buatt semua tuhh sbgai satuu benda yang shero tak nak BERULANG lg :) shero cuba and akan terus cuba :))

shero yakin everything happen for a reason . so shero tahu semuaa nyaa ada Hikmah nya . and shero tahu jugak yangg Allah akan bg kita pinjam seseorang itu untuk sementara waktu . Bila tiba masanya nanti , Allah akan ambil dia dari kita juga :') Mungkin shero belum bersedia untuk semua itu tapi shero akan cuba untuk terima bila semua itu jadi nanti :)

To Youuu ;
Awakk , thank you because you're always here , beside me , to accompany me when I'm sad or happy. i'll never ever forget youu dear :) Mungkin sy tak cukup sempurna , tapi saya cuba untuk jd Superwoman Untuk awak tawww ? I miss you every second of my life and I want you to know that I love youu and forever will be , Azreen :')

sincerely ; sheroo :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment