shero’s life

hey peeps , welcome to shero's official blogspot . and thanks for visiting yeahh ?

tentang illuminati/satanic, must read this !

assalamualaikum , act hari neh shero nak post entry yang agak lebih kepada sesuatu yang menarik bg shero , first blogger yang shero nampak yang betul betul menarik perhatian shero ialah http://emmaabcd.blogspot.com/, blogger menceritakan banyak tentang illuminati and tentang video alejandro by lady gaga yang menyelitkan uncur-uncur illuminati atau satanic.

shero sendiri bila bace blogger emma tuuh and tengok sendiri video klip alejandro and buad research tentang semua nehh , sumpahh wehhh , mmg agak menakutkan . terlalu banyak aksi , contoh dan jenis jenis bende yang diselitkan dalam video klip terbaru lady gaga ini.

dlm video klip tuu kita boleh tengok cara dea menyampaikan unsur unsur itu dengan teliti , kita juga menyedari yang lady gaga constantly hiding one of her eyes. most people will simply interpret this as 'a cool thing to do' or a 'fashion statement' . those who have passed the 101 illuminati symbolism know that the All-Seeing Eye is probably its most recognizealbe symbol.for example , shero bagi bandingan kat sini ,

LadyGaga-PokerFaceallseeingeye
shero juga ada tahu yang lagu paparazzi and bad romance memberi sesuatu maksud atau makna yang tertentu , bagi kita orang islam , kita perlu lebih berwaspada dan lebih berhati-hati apabila menyanyi kan lagu-lagu yang kita tidak tahu kesahihannya . kita mungkin tidak menyedari semua itu kerana kita leka dengan nikmat dunia.

antara lambang atau bentuk untuk satanic ini ialah , number 666



selain tuu ialah gambar hexagram ,


Simbol ini sering digunakan oleh para tukang sihir perempuan dalam melakukan prakteknya. Pentagram berhubungan dengan Lucifer dan tukang sihir perempuan percaya bahwa Lucifer berarti “putra sang pagi”, kalau kita terbalik kan gambar ini , mcam kita tengok binatang yang 'bertanduk' . ianya juga kalau kita telitikan seperti wajah setan. simbol ini juga digunakan di seluruh gereja setan didunia .

ketiga bentuk hexagram ,


hexagram ini juga disebut sebagai bintang segi enam , Dalam spiritual Cina, I Ching, Hexagam juga dipergunakan dengan kombinasi garis lurus dan garis putus yang berhubungan dengan energi “Yin” dan “Yang”.

selain itu , simbol yang sering kita lakukan ialah ,


mungkin simbol ini kita buad mcm 'rock' untuk kita , tapi ianya ada maksud yang tersendiri ,ianya bermaksud jari kelingking dan jari telunjuk itu ialah tanduk ,sementara tangan kita ialah kepala .

shero juga dapa tahu dari satu sumber yang simbol 'peace' juga berasal dari simbol syaitan. korang boleh bukak blogger http://chichakx.blogspot.com/

Ya Allah , mungkin kita manusia biasa yang jahil dan sering membuat kesilapan tanpa kita sedari , tapi kita diwajibkan menyesali perbuatan kita yang salah dan bertaubat kepada Allah s.w.t , semoga di bulan yang mulia ini kita diampun kan oleh-Nya dan di berikan rahmat oleh-Nya.

Allah Maha Pengampun , mungkin kita tidak menyedari simbol ini kita pernah menggunakan nya , jadi kita perlu memuhasabah diri dan memperbaikinya , shero mengingatkan kan korang dan juga diri shero sendiri ,

Insya-Allah , kita dapat memperbaiki diri kita dan dijauhkan dari semua unsur unsur yang tidak baik ini . Amin

p/s : saya dapat banyak sumber ini dari pelbagai jenis sumber dan artikel , harap maaf jika ada sedikit persamaan kerana niat saya ingin berkongsi ilmu yang saya tahu supaya tiada yang membuat kesilapan yang sama berulang kali, terima kasih.

2 comments: