hey peeps , welcome to shero's official blogspot . and thanks for visiting yeahh ?

let bygones be bygones .

Dinna , let bygones be bygones oky ? tak payah fikir . maybe ini mmg jalan yang Allah dah tentukan utk dinna kan ? and maybe yang ada kat sebelah dinna sekarang lebih baik dr yang dinna pernah ada kan ?

'wanita yang baik untuk lelaki yang baik , begitu juga sebaliknya'

so dinna tak perlu nak menyesal atau ape pun , buang ini lah buang itu lahh . semua tuhh tak perlu . dinna ingat eh ? KARMA tuu wujud . Allah bila bilaa jee boleh buad apa yang dinna rasa sekarang , supaya dea rasa benda yang sama .

'everything happen for a reason'

mungkin dea rasa kakak tuh terbaik untuk dea tapi dinna kena tahu , mungkin yang ada sebelah dinna sekarang yang terbaik untuk dinna , oky ? chill dinna chill , tak payah fikir sgt .


and , mickey neh . dinna yang punya . shero tanak nty dinna menyesal sbb dinna tak ready hilang semua neh , faham ?


so dinna sabar eh ? :) shero selalu ada untuk dinna tau ? Iloveyouu syggg :)
Photobucket

No comments:

Post a Comment